vrijdag 16 oktober 2009

Buren bij kunstenaars...

dit weekend is er in west-vlaanderen buren bij kunstenaars... het is een heel leuk initiatief en ik vind het heel jammer dat het in mijn werkend weekend valt, toch hoop ik morgen nog een tochtje naar Brugge te kunnen maken...
je kunt er doorheen west -vlaanderen op verschillende locaties creaties van allerlei soort gaan bewonderen...beelden, papier, juwelen, kalligrafie...
ook Greet Tanghe van fleur fatale staat er ; ik geloof op de singel 15 in Brugge... hoewel ik veel van mijn juweeltjes zelf maak, is Greet iemand waar ik me af en toe laat verleiden tot aankoopjes, ze heeft heel mooie dingen en ze heeft ook echt een hart voor haar shopje...dus ik weet zeker dat jullie er iets zullen vinden wat jullie aanspreekt...
stippel je eigen route uit : http://burenbijkunstenaars.west-vlaanderen.be/index.phtml
prettig weekend !!

this weekend there is the theme 'neigbours artist' 2009 in East-Flanders... I like very much the project and it's a pitty it's in my working weekend, but if I have a few time tomorrow I'll go to Brugge... Greet Tanghe of fleur fatale stays their on the single 15... and even I made many of my jewelry myself , the temptation in her shop is great and I spoil myself occasionly with earrings from her shop (she makes great packages !)... make your own route on the link above...go and get the temptation !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten