vrijdag 19 februari 2010

my affection for gnomes, elves and all those little creatures...

english below


ik beloofde jullie tegen de lente een totaal nieuwe kant van me te laten zien en hierbij ...

mijn hele leven al heb ik een affectie met de magische wereld van elfen, trollen en andere wezentjes waar ik mijn verbeelding de vrije loop kan aan geven... en zo werd 'kamiel' geboren...
ik blies hem tot leven na vele uurtjes werken met fimo...zocht een uitstraling die bij hem hoorde, kleurde zijn outfit...kortom hij werd een stukje levend , dag na dag kreeg hij meer persoonlijkheid... ik vrees dat hij niet zo goed tegen transport bestemd is....fimo is heel broos als je de randen in heel dunne lagen aanbrengt...dus ik kan hem geen plaatsje geven in mijn shopje....

wel heb ik hem vriendjes gecreëerd waar ik jullie beetje bij beetje zal laten mee kennis maken en misschien op één of andere creatief marktje, pak ik er wel eens mee uit...



I promised you to show you a kind of me you didn't see before...
my whole life a felt an attraction for gnomes, elves and other little creatures who feed my imagination...and so 'kamiel' was born... after hours work with fimo (polymere clay ?), more and more he became himself...like he has a personality, he needs clothes for in the wood and I'm sure he can teach you many wisdom... he's too delicate for shipping , so I can't offer him in my shop... but I thought he might not be lonely, so I created him little friends... once in a while I 'll surprise you with one of them...and maybe once in the summer, on a creative market I'll show them...


1 opmerking:

  1. Je moet dus echt ne keer gaan zien bij www.tkleinidee.be waar ik ga voor de zilverklei waar ze ook van die poppen maakt, weliswaar niet in fimo maar toch.
    Ik vind deze van jou wel supermooi gemaakt hoor ! amai

    BeantwoordenVerwijderen