zaterdag 20 maart 2010

my weekend...

english below


ik beweeg nog steeds niet hoe het moet en daarom heb ik wel veel dingen die ik wil doen maar die niet altijd lukken (dinsdag ga ik binnen voor een infiltratie die me hopelijk mijn beweeglijkheid terug geeft)...maar hier toch een lijstje van dingen die ik graag wil doen binnen de mogelijkheden van het weekend en mijn beweeglijkheid :

*Miza en Iva (mijn schoondochter en kleindochter) komen terug van Servië waar zij naar haar thuis ging en leuk dus om hen even weer te zien...

*het is Ostara-viering en hoewel ik er niet fysiek aanwezig kan zijn , wil ik me toch met hen verbinden en mijn eigen ritueeltje doen om dingen te zaaien die belangrijk zijn voor mij dit jaar...

* ik ben in een 'oorringen-mood' dus er valt nog wel het één en ander te maken...


* zondag is er in Bozar : Fiesta Mexicana... naast de tentoonstelling van Frida Kahlo (ik wil haar werken heel graag eens in het echt zien) , zijn er nog andere Mexicaanse kunstenaars te bewonderen...er is ook muziek, film, animatie, eten en drinken.... kortom een bezoekje waard ...
(ik wil zo graag gaan dat ik hoop mobiel genoeg te zijn, gelukkig wil Flutro rijden )








hopelijk lukt het en ik vermoed dat het het mijn sprieten voor kleuren en geuren wel zal bekoren... :-)

I still cannot move the way I should and therefore there are many things I would like to do but do not work out (tuesday I will be in the hospital for an infiltration which hopefully will give me back my mobility)... despite that a list of things I hope to do this weekend:

* Miza and Iva are back from their holiday in Servia, it was nice to see them

* It is the time of the Ostara celebration and although not physically present I want to be connected and have my private ritual to seed the things that are important to me this year

* I am in an earring mood, so it is time to create a set or more

* Sunday it is Fiesta Mexicana in Bozar (see link above) besides an exhibition of the work of Frida Kahlo also other Mexican art, music, film, animation and food. ...all good reasons to get a taste of it. ... I hope to be able to move and fortunately Flutro will drive.

* I sincerely hope we can go and it will certainly please my senses for colors and good taste

1 opmerking: