maandag 5 juli 2010

Monday moodboard

english in green



ik ben in een mood tussen veel energie om dingen te doen, vooral creatief in huis en tuin...en voldoende rust nemen voor mijn rug ...wat met dit weer in de tuin ook heerlijk kan....dus oranje en groen lijken me 'gepaste kleuren '...

zin om deel te nemen aan een internationale swap ?...ga een kijkje nemen en laat iets van je horen ...
I'm in a mood between much energy to do things at home and in the garden and take enough rest for my back...but in nice summer weather that is not so sad ...so I choose for orange and green ...
paricipate an international swap ?? go to the link above and enjoy :-))
other moodboards on greets blog

4 opmerkingen:

  1. Lovely color combo! Wonderful board!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat ken ik, ik slinger ook heen en weer tussen 'ik wil van alles' en 'het is zomer, doe het rustig aan'.
    Bedankt voor je bezoekje!
    Ik heb even wat oude berichtjes van je gelezen en wat een prachtige dingen heb jij in de naaidoos van je oma gevonden, een blik dat ook van zichzelf al helemaal mooi is. Wat een prachtige manier om je je moeder te herinneren.
    Groetjes en geniet van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your mood is Super sweet ! Thank you so much for adding my orange turtle in your happy MM :)
    Shebbodesign

    BeantwoordenVerwijderen