zondag 25 juli 2010

mondaymoodboard

english in green





1.starrybluesky
2.leelabijou
3.piabarilejewelry
4.meltesem

vandaag ga ik naar Den Haag het Mauritshuis gaan bezoeken... het werk 'het meisje met de paarlen oorring' van Vermeer is iets wat ik al heel lang eens in 'real life' wil zien, ik zag al heel wat werken van hem maar dit nog niet en ik heb het boek gelezen, de film gezien en steeds blijft het verlangen dit werk te zien, te ervaren ... en aangezien er uitbreidingswerken aan het museum gebeuren, zal het werk voor een paar jaar uitgeleend worden aan andere musea....tijd dus om mijn wensen om te zetten in daden ... en als het weer wat meevalt , ga ik zeker wat 'buitensfeer ' opsnuiven ook :-)



Today I go to visit the Mauritshuis in The Hague ... 'the girl with the pearl earring' by Vermeer is something I have longed to see once in real life, though I saw many of his works but not that one, I read the book, I saw the movie and still remains the desire to see the work, to feel it ... and since extension works to the museum happen, it will be loaned to other museums .... so time for my wish to turn into action ... and if the weather is beautiful, I'm sure that I'll see The Hague also on the outside :-)


2 opmerkingen:

  1. Have fun! Really pretty moodboard, thank you so much for including me! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful board! Thank you so much for including my ring!

    BeantwoordenVerwijderen