zondag 25 juli 2010

my weekend....

english in green








dit weekend waren we in Leiden en na het klussen in Gent waren we wel aan wat ont- moeten toe .... dus vrijdag gingen we de stad in, naar de kapper, verwenden we onszelf met 'hebbedingetjes' ik vooral met boeken , cd's die ik in een tweedehandswinkeltje en een reeks topjes die op mijn pyamabroeken passen voor als ik in het ziekenhuis ben... en we hadden het geluk om een heel gerieflijke knopenkast op de kop te tikken, heerlijk, want mijn collectie kralen wordt toch zeer uitgebreid en mijn knopenkast zit vrnl gevuld met oude knopen... nu heb ik weer 900 vakjes die gevuld kunnen worden :-))


This weekend we were in Leiden and after all the painting in Ghent, we were glad to do some 'de-must' .... So Friday we went into town, to the hairdresser, spoiled ourselves with "goodies" I especially books, CDs from a second hand shop and a range of tops for when I'm in hospital ... and we were very lucky to find a convenient button closet, great, because my collection of beads is still very wide and my own button closet's filled with old buttons ... now I have 900 boxes that can be filled :-))








zaterdag hadden we wat familie en vrienden uitgenodigd die nog niet op vakantie waren om met een picknick toch nog een beetje mijn verjaardag te vieren... aangezien Flutro in een flat woont, maar het geluk heeft beneden een heel park voor de deur te hebben hadden we aan plaats geen gebrek en de weergoden waren me gunstig gezind ;-) ...met quiches, salades , kaasjes en een lekker wijntje hadden we fijne namiddag en avond ...

Saturday we invited some family and friends who were not on holiday for a picnic, still a bit to celebrate my birthday ... since Flutro lives in an apartment, but has the luck to have a park downstairs, we have no shortage of space and the weather was favorable to me ;-) ... with quiches, salads, cheeses and a nice wine, we had a fine afternoon and evening ...







Peep, Wil, Robert, Marieke, Alex en Wilma...

en zondag was een grijs dagje , ideaal om de uitgebreid te ontbijten de krantenstapel door te werken, sudoku's op te lossen en mijn blogje bij te werken...

and sunday was a grey day, but ideal for a long brunch and reading journals, doing sudoku's and working on my blog ...

1 opmerking:

  1. Zalig weekend zo te zien ! Die kast ... waw ! Daar kan dan tenminste geen stof bij he !

    BeantwoordenVerwijderen