zondag 19 december 2010

secret santa ...

english in green...




een poos geleden gaf ik mij op om deel te nemen aan 'secret santa' ... het maken van een pakje voor iemand die je niet kent ... dus vorige week was ik daar druk mee in de weer...vrijdag ging het op de post ... nog even geduld...ik kan de inhoud niet onthullen voor het pakje op het bestemde plekje is ...

a while ago I participated on a 'secret santa'... ao the past days I was bussy to make a present for somehow Idon't know... I finished it friday and posted it...curious about it ? a little patience... I can't show the result till the package is on his destination... ;-)

1 opmerking:

  1. Haha, maar nu mag het dus wel. Je naam/blog stond nergens vermeld, maar via de afzender heb ik je toch gevonden. Nog es merci!

    BeantwoordenVerwijderen