zondag 30 januari 2011

amigurumi-swap...

english in green...







nu mijn sjaalswap verzonden is, is er ruimte voor mijn volgende swap... en toen ik in Leiden toekwam, lag er al een pakje op mij te wachten ( hoewel de einddatum maar eind februari is )...

Susan is de partner waar ik zou van ontvangen... ze maakte een pakje met als thema 'uil'...


now my scarf swap is sended to Spain, there was time to start the 'amigurumi swap'... and when I arrived in Leiden, there was a package waiting for me ( still the expiry day is end february)... Susan ( link above) was the partner who would make something for me ... she made a package inspired by an owl...




een kaartje met een gedicht, omdat ze weet ik dat ik van gedichten hou... een leuke sleutelhanger met een gehaakt uiltje, een spiegeltje, speldje, kralen, strikjes, bedeltjes, een bolletje katoen en een patroontje... verwend dus !! :-) ...


a card with a poem, a keyring with a crocheted owl, beads, a mirror, cotton, a patern... yes I've been spoiled :-)




en zal ik hier even een tipje oplichten wat ik maak voor Corry...


and here a little teaser to show what I'm making for Corry...





en zoals gewoonlijk, als alles af is en ter bestemming, kunnen jullie het resultaat aanschouwen...



and when it's finished and at his destination, I'll show you the results... ;-)



3 opmerkingen:

  1. toffe swap en al heel curieus wat het zal worden want de kleuren zijn allezins al heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, wil je me even mailen op vicarnosmama@gmail.com ivm het patroon testen. Fijn dat je dit wil doen. Ik vind namelijk nergens je mailadres hier...
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren zijn zeker mooi en zo te zien zal het eindresultaat dit ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen