maandag 3 januari 2011

flickr fav...



english in green...



1. gr8what 2. ndboy 3. settka 4. suresh ram



Mitsy is terug en daar ben ik blij om...en zo ook weer de flickr fav... thema van deze maand ? aan het begin van een nieuw jaar, wat onze verwachtingen zijn...

voor mij worden deze elk jaar eenvoudiger...
* eerst en vooral een zo gezond mogelijk jaar zonder pijn ...ik heb het afgelopen jaar heel wat op dat vlak ondergaan en ik ben nog niet aan het einde van deze reis...dus in balans zijn op elk niveau is wel een wens...
*ik heb een heel groot stuk aan mobiliteit verloren en dus hoop ik zolang het nog kan, zoveel mogelijk te reizen...
*zo veel mogelijk experimemteren op creatief vlak en daar horen zeker kalligrafie en boekbinden bij...
*en als laatste maar zeker niet het onbelangrijkste, quality-time met de mensen om me heen die ik om bepaalde redenen in mijn hart draag...


Misty is back andI'm glad with that...and so returns our flick fav... the theme this month ? what we do espect this year ...

my wishes are very simply :
* the past year I had a lot of problems with my back and so also a lot of pain...so I wish the next year will be better... keeping in balance without pain...
* also my mobility isn't the same and I hope travel a lot, so long as it can...
* and of course I'll experiment with a lot of materials...calligraphy and handmade books 're on this list...
* and at last but not at least, sharing quality time with the ones I love...



more fav on Mitsy's blog...

4 opmerkingen:

  1. Having good health is so important, I hope the new year brings you some :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je gezondheid dit haar geen struikelblok mag zijn en dat al je verwachtingen realiteit mogen worden.
    Bedankt voor de lieve 'welkom terug'! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wish you all the best for 2011. Hopefully no such heavy stones to face!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het volkomen met je eens, dat we een gezond jaar mogen hebben zonder pijn en dat we in balans mogen komen, veel tijd mogen spenderen met mensen die we graag zien en duizend en één creatieve dingen mogen ondernemen. De rest komt wel van zelf :-)
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen