donderdag 27 januari 2011

sjaalswap 3 ...

english in green...


ja , hij is af ...en om jullie even te verwarren deze foto, natuurlijk snappen jullie er nu niets meer van...
maar het geeft niet :-) ...ik neem morgen nog wat foto's, verpak hem mooi en dan kan hij naar zijn bestemming... nadien krijgen jullie het mysterie opgehelderd :-)


yes I finished the scarf... this pic to confuse you a little bit :-)... but don't worry... tomorrow I take pics and than he can to his owner.... and when he's there I show you the results...little patience...

5 opmerkingen:

  1. inge, ik vind je een echte teaser!
    lieve groet, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post, Inge!!
    Over een paar weken komt er weer een giveaway, we houden de fingers crossed toch?
    Alvast een fijn weekend. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Inge
    Dat ziet er speciaal uit. Ik zie daar geen sjaal in?
    Ben benieuwd naar de volgende foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er spannend uit! De kleuren zijn in ieder geval fantastisch!! Ik ben benieuwd naar je volgende foto's.
    Groetjes en maak er een mooie dag van!
    Tutiefrutie (ik ben in een zotte bui)

    BeantwoordenVerwijderen