donderdag 21 april 2011

wie over ...

english in green...




Wie over elke stap nadenkt , staat zijn hele leven op één been.
(chinees spreekwoord)


een hele hoop te regelen... de werkdagen waren vermoeiend en zo moest ik het plan om enkele dagen er tussenuit naat Leiden te gaan, loslaten ... de autorit, het inpakken en alles regelen zodat hier ook alles kon doorgaan... ik kreeg het niet voor elkaar ... dus besloot ik met dit lekkere weer toch maar hier te blijven en van de tuin te genieten, uit te voeren wat er allemaal in mijn hoofd zit en zo weer wat ruimte te scheppen... de swapjes zijn verstuurd, waar ik de komende dagen over blog en ik wil eigenlijk aan de slag met papier en stof... dus even niet meer bedenken wat nog allemaal zou moeten maar gewoon genieten... doen jullie dat ook maar ;-)

so much to organize... the nights at work were so exhaustive that I decided to stay here instead of to go for a few days to Leiden... the good thing is the beautiful weather ...so I can live outside... and I've sent the swaps (I'll blog about it later this week), so there's new room to create... the materials I'll work with : paper and fabrics... so for this moment nothing that 'must' but only enjoing the moment... I hope you'll also can ;-)

4 opmerkingen:

  1. ja ... vanachter mijnen buro is dat niet zo makkelijk :-( ! Ben al blij dat jij kunt
    genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I wish you happy creating, and joyful moments,have a lovely easter.
    xo,Dorthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms is het goed op dag per dag te leven...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de zon in deze tijd van het jaar werkt rustgevend en helend, geniet ervan:)

    BeantwoordenVerwijderen