vrijdag 15 juli 2011

een bijdrage voor ...

english in green...




voor het project van Simone zocht ik mensen die een lapje wilden breien... Riet reageerde enthousiast dat zij wel wilde een handje toesteken en deze stapel bracht onze postbode deze voormiddag ... de stapel werd mede gebreid door mevrouw Jansen uit het bejaardentehuis daar om de hoek ... dus bij deze Riet en mevrouw Jansen heel erg bedankt ... Simone zal in haar nopjes zijn en ik trek foto's al ze ter plaatse een plekje krijgen...
ik kan nog steeds hulp gebruiken , dus als je zin hebt , mail me en klim in de breipennen...

for the project of Simone (link above) I searched for people who want to knit... so Riet (link above) sended me all kind of knitted pieces of herself and miss Jansen... so I think Simone'll be glad and of course I let you see pictures when they're added on the bridge ...






en omdat ik bijna jarig ben, kreeg ik alvast dit leuke kaartje en...

and because it.s nearly my birthday she added this cute card and ...



een geluksolifantje van de wereldwinkel... heel erg bedankt !!

one elephant to bring me luck ... so thank you very much !!

1 opmerking: