zondag 9 oktober 2011

zondag in de tuinen van Beervelde...







jammer genoeg, het weer viel tegen en dat zag je aan het aantal bezoekers... voor ons was het enige voordeel dat we eens een uitgebreider rondje door het park konden maken... wel slechter voor ons portemonaike :-)) ...








Emilienne van 'de witte abeel' had een prachtige stand, de wand is geschilderd door twee van haar cursisten... zelf volgde ik jaren bloemschikken bij haar, maar nu past het jammer genoeg niet meer in mijn werkrooster...hoewel ik bij het zien van al dat moois me voornam om nog wel eens een gelegenheidsworkshop te volgen ...







en voor mij was de stand ' lilas des bois' uit de Provence nieuw....een prachtige stand met prachtig tafellinnen voor in de tuin...en hun stoelen om in weg te dromen...en een heel vriendelijke man die je veel uitleg geeft en je op je gemak laat rond kijken ... ik hoop dat ze er in mei terug staan want dan koop ik zeker en vast iets ...al zal het moeilijk kiezen zijn...






na drie dagen buiten zijn, is het weer eens leuk om met ATC'tjes aan de slag te gaan en de houtkachel aan te maken ...

5 opmerkingen:

  1. zoveel mooie dingen en dan zo'n slecht weer: zonde! je vat het gelukkig positief op:)
    een houtkachel hebben we hier niet, maar ik trek vandaag een extra vestje aan in het kader van: wat doe jij uit vandaag? (de verwarming doe ik uit vandaag)
    fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit. Die pompoenen geven zo'n prachtige herfstsfeer. En die stoffen uit de Provence zijn ook prachtig!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldige sfeer daar in Beervelde! Zoveel bijzonders en moois te zien,daar ga ik beslist eens heen als het weer is! Ik zie er hier vaak aankondigingen van. Vooral de beelden zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de tuindagen in mijn beervelde staan al jaren op mijn lijstje van ooit-te-doen. met je berichten ben ik er nu toch een beetje geweest ...

    BeantwoordenVerwijderen