zondag 27 november 2011

monday moodboard...

english in green...


1. TummyMountain
2.NellsEmbroidery
3.Sushipot
4.ancienesthetique

een week van oude en nieuwe vriendschappen, op afstand en nabij ... van frummelen en luieren, van lekker koken en aan de kachel zitten... kortom geniettijd ... ik wens jullie wonderschone dagen ...

a week of old and new friendships, nearly of from a distance, a week to create little things and relax, to cook delicious meals and sitting by the fire ... I wish you all wonderful days ...

5 opmerkingen:

  1. Hier schijnt het zonnetje alvast, dus laat maar komen!
    Cricri kun je je adres nog eens doorgeven, sinds de verhuis ben ik een dierbaar boekje kwijt met al mijn adressen en kostbare gegevens over mijn blog.
    Hou de mood erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vandaag een drukke agenda, o.m. ruiten poetsen, gordijnen zoon nr 2 inkorten, Spaanse les vanavond (en moet nog wat oefeningetjes maken).... Maar met een stralend zonnetje lijken die klusjes zo veel leuker! prettige week en lummel er maar op los, moet ook eens kunnen! ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank u wel ! Ik wens jou helemaal hetzelfde !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genieten!!!! Fijne maandag gehad? knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen