zaterdag 28 januari 2012

Gent feest lumineus...

english in green...




voor de tweede keer baadt onze wonderschone stad in het licht ... ik moet vandaag nog een laatste nachtje werken maar morgen ga ik zeker een kijkje nemen en me blij verwonderen over zoveel schoonheid ... nu de dagen binnenkort weer meer licht krijgen is het wel weer eens tijd om het licht te vieren ... (en ik zet maar even dat knagende stemmetje opzij dat zich bewust is dat met zoveel energie heel wat mensen warmere huisjes zouden kunnen hebben ...)... wens jullie een fijn weekend met veel licht in jullie hart ...


for the second time we 've our festival of lights... I must work tonight but tomorrow I'll go and enjoy the light with the eyes of a child ...and still I must think that all this energy could give many families a warmer house ... wish you all a beautiful weekend with a enlightened heart...

7 opmerkingen:

  1. Hey... volgens burgemeester Termont is het lichtgebeuren heel energiezuinig qua verbruik... vorig jaar was er zelfs geen meetbaar hoger verbruik tijdens die periode, vooral omdat er gebruik gemaakt wordt van led-verlichting... xje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o Maaike als de ingo juist is sust dat mmijn geweten toch heel wat ...nu dus dubbel genieten...en voor jou maar een beetje bij , al heb je meer zon in Portugal en dus misschien niet echt behoefte aan licht ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet op de foto heel prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik had er al veel over gehoord - vooral over de verkeerschaos - maar je moet het waarschijnlijk echt meegemaakt hebben om de betovering volop te voelen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zo'n lichtfestival! Wij hebben hier in Eindhoven Glowfestival in November.Werkelijk grandioos.En het energie verbruik is niet merkbaar hoger door LED verlichting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou dat ik erbij kon zijn, Gent blijft mijn lievelingsstad bij uitstek!

    BeantwoordenVerwijderen