vrijdag 20 januari 2012

start of the weekend...

english in green...



het waren zware werkdagen... een grijze stemming onder de mensen en het leek alsof er geen lichtpuntjes te brengen waren ... meestal kan ik dit wel doorbreken en relativeren maar nu bleef het toch wel wat hangen... en vermoedelijk daarom heb ik behoefte aan mezelf lekker verwennen...met kleurige tulpen, want daar ben ik gek op....

after grey days at work, I feel like I need colors... so I think I´ll spoil myself with tulips... I like them so much !!




en bij verwennen hoort ook lekkere thee...

and of course also a good cup of tea...






en al zal ik vermoedelijk ook wel weer van alles uit mijn mouw toveren met stof en papier (zie je wel na het weekend)... voor de dagen met verstand op nul zijn de boeken van Maeve Binchy zeer geschikt... ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend !!

and I'm sure I'll do a lot with paper and fabrics ( I'll show you after the weekend ) ...for days like now, a book of Maeve Binchy is a must ;-) ... I wish you all a wonderful weekend !

7 opmerkingen:

  1. tulpen maken me ook altijd vrolijk! ik denk dat ik bij de boodschappen ook maar een bosje meeneem:)
    ontspannen weekend!!!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zat net op de fiets terug van atelier zoeken en er was wat motregen, en dacht een bos met narcissen of tulpen ga ik zo halen, dat brengt goed humeur! Misschien is dat boek op de bank ook geen slecht idee! Heb tenslotte geen beeldhouwles te geven vanavond, dan maar even onderuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook een prettig weekend, met veel zon in je hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is verstandig zeg om je zelf zo weer vrolijk te krijgen. Jij ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bloemen en kleur en geur, lekkere thee en een goed boek of leuke film.... allemaal dingen waar een mens blij en vrolijk van wordt! En zon natuurlijk, maar die is er nu wel eventjes van tussenuit. maar geen paniek, die komt wel terug! vrolijke groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja, doe dat: in het weekend alle problemen even de rug toekeren en genieten van Gewone Dingen ...

    BeantwoordenVerwijderen