dinsdag 14 februari 2012

valentijn...




valentijn... het is een beetje een dubbel gevoel, zo´n commercieel dagje dat je zegt dat je net nu dat extraatje moet doen voor wie je lief is ... anderzijds, heeft zo´n verwennerijtje wel wat, al blijf ik veel meer houden van de kleine spontane dingen of de zomaar doordeweekse gewone dingen die je voor elkaar doet ... dat houden van in zoveel vormen bestaat, maakt dat deze dag veel meer omvat dan relaties in de vorm van ´een koppel´... dus erger je niet , als het op een dag als deze net iets te zeemzoeterig wordt, maar ga genieten van alle mooie dingen rondom jou, of dat liefje er nu net is of niet ... liefde is de moeite om te vieren, elke dag opnieuw... en maak daar maar tijd voor , boelveel !! ik wens jullie allemaal veel liefde rondom jullie ... ( en neen die viooltjes hebben niks met valentijn te maken, maar ik snak naar viooltjes aan mijn deur, op de vensterbank... voor mij de eerste tekenen dat er weer lente komt , maar nog iets te vroeg, dus maar gekozen voor ATC'tjes)


4 opmerkingen:

  1. de alledaagse lieve dingetjes zijn het belangrijkst. maar het blijft altijd leuk dingen te vieren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij geen Valentijnpresentje,maar ik vind me een gelukkig mens, met mijn kinderen vrienden en alle mooie dingen en lieve mensen om me heen. Ook prijs ik mezelf gelukkig dat ik de kans krijg en in staat ben mooie dingen te maken! Wat kan een mens nog meer verlangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vier elke dag ... zeker nu! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, geniet van de kleine dingen om je heen en de liefde die je krijgt

    BeantwoordenVerwijderen