maandag 21 mei 2012

APC...


english in green ...





het is een leuke afwisselingen voor ATC´tjes ... APC (Altered Playing Cards) zijn speelkaarten die je versiert ... je moet wel 'de waarde' van de kaart laten zien ... ik vind het best een uitdaging om telkens iets te bedenken en als het kan gericht op het profiel van mijn partner ... deze ging naar Berlijn ...

it's a nice change for ATC's ...the Altered Playing Card ... every card is a new challenge to find a theme and if it's possible related on the profile of my partner ...



ik heb hier  altijd wel schelpen en steentjes liggen van allerlei plekjes van de wereld ...dus steentje van een reisje een paar jaar geleden naar Wissant kreeg een mooi plekje bij deze zeemeermin die nu haar thuis vond in de U.S. ...

I collect shells and stones from everywhere and this stone I found a few years ago in Wissant was nice to added with the mermaid ...she found a new house in the U.S. ...




en deze ging naar Katherine ...een swappartner die net als ik gek op schelpen is ...

and this one was for Katherine ... a swappartner who like shells as much as me ...




2 opmerkingen:

  1. Leuk is dit zeg,speelkaarten versieren!Je hebt er hele bijzondere kaarten van gemaakt. zijn ze getekend,of met servetdecoupage?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o, o - schelpen een zeemeerminnen: heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen